.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با کسب رتبه برتر مجتبی قربانی ؛
کسب رتبه نخست سایت مازنداصناف در جشنواره رسانه‌ای ابوذر
در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران در چالوس از مجتبی قربانی مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی مازند اصناف و خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بلاغ که توانسته بود حائز رتبه نخست بخش خبر این جشنواره شود، تجلیل شد.
کسب رتبه نخست سایت مازنداصناف در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

به گزارش مازند اصناف؛ اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران در مرکز فرهنگی رفاهی دانشگاه آزاد سما شهرستان چالوس(هچیرود) با حضور بصیری رئیس بسیج رسانه کشور، حق‌شناس رئیس بسیج رسانه مازندران، محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

در نخستین جشنواره ابوذر، 737 اثر به دبیرخانه شامل 316 عکس، 317 گزارش و خبر و تیتر، 45 کلیپ، 23 خبر تصویری، 23 نماهنگ، 30 مستند، 5 کاریکاتور و یک مونش‌گرافی ارسال شد.

در این مراسم که با اعلام اسامی برگزیدگان این جشنواره، از آنان با اهدای تندیس و لوح افتخار تقدیر به‌عمل آمد، مجتبی قربانی مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی مازند اصناف و خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بلاغ حائز رتبه نخست بخش خبر این جشنواره شد.

گفتنی است قربانی پیش از این نیز در بهمن ماه امسال توانسته بود با راهیابی به مسابقات کشوری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، رتبه دوم کشور را در بخش خبر به دست آورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.